click
click
click
click
click
click
click
click
click

click

 

  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  • click
  •  
  • click
  •  
  • رزم نامه شماره پنج
  • رزم نامه شماره چهار
  • به سوي اعتصاب عمومي
  • تنش آفريني هاي تازه
  • براي کوبيدن بازاري ها
  • نود و نه درصدي ها به پيش
  • براي اشغال بيت رهبري
  • پيام بيستم
  • پيام نوزدهم
  • امپراتوري ملاها
  • پدافندهاي بابکي
  • تصاحب کارخانه ها
  • click

  • نفت در ونزوئلا
  • پاره اي از مطالبات مرحله اي
  • اشرافيت شيعه ي صفوي
  • انتقال دارايي هاي ملي به دزدان
  • اصل 44: در هر يکان، يک کميته ي کارکنان براي مصادره دارايي هاي دزديده شده
  • برنامه هاي گفتمان هاي مطالبه محور يا پاره اي از خواست هاي جنبش
  • براي تغييرات بنيادي در ايران از عزت الله سحابي
  • چرا اين همه دشمني ملاها با دانشگاه ها از دکتر محمد ملکي
  • جنگ کوسه ها در نظام ولايي، داده هاي تکانه دهنده از دزدان سرکويگر
  • در پشت کشتارها و سرکوب ها، کودتاچيان چه پول هايي به جيب مي زنند
  • چه دزداني پشت کشتارها پنهانند

  • فهرست يکم: نقش روحانيون در مفاسد اقتصادي
  • فهرست دوم: دزدان ولايي يا ميلياردرهاي ايران
  • فهرست سوم: سرکوبگران يا مافياي اقتصادي
  • فهرست چهارم: مافياي مالي و نظامي کجا هستند
  • فهرست پنجم: چه دزداني از پدافندهاي بابکي مي ترسند
  • فهرست ششم: شماري از ملاهاي ميلياردر
  • فهرست هفتم: باندهاي مالي و سرکوبگر
  • از جنبش هاي جهاني بياموزيم

  • مصادره ها در ونزوئلا
  • آموزه هايي از جنبش خشم در يونان
  • خواسته هاي کمپ ميدان خورسيد در اسپانيا، تغيير انتخاباتي و مبارزه با کليسا
  • واکنشي هشيارانه، طرح ساختن “ويترين” از مصر رد شد
  • براي دوستي و آشتي در جهان

    داده هايي از کمپين

     

     

     click

    در "کار سازمانی"، راهنمای ما "انجمن های مخفی و کوچـــــــــــــــــک و پراکنده و غیرقابل کنترل" انقلاب مشروطه هستند، متشکل از "بابکیان" بسیار قابل اعتماد. به گفته استاد سخن و خرد و داد، فردوسی: "هشیوار یاران گزین در نبرد". "انجمن های بابکی" که بجاست کار سازمانی "غیر زنجیره ای" را (با درس گیری از اشتباه های دهه ی چهل و پنجاه خورشیدی) با کار "توده ای"، بسیار حساب شده درهم آمیزند، در کوران نبرد و در آستانه ی پیروزی، "هشیارانه و گام به گام" به هم خواهند پیوست، و ایرانی آزاد و آباد و پرداد و توانمند را بنيان خواهند نهاد. پيش به سوي ايجاد “انجمن هاي بابکي” در همه ي يکان هاي اقتصادي و آموزشي، و تدارک اعتصاب عمومي! هشيار باشيم، نبايد گذاشت رويدادهايي چون ليبي و بحرين در ايران بازخواني شوند. تنش آفرينان در حال بازآفريدن رخدادهاي آغاز انقلاب در ايران و منطقه هستند. بايد هر چه زودتر “به اين شب سياه” پايان داد. در این راستا می توان از شیوه های سازمانی و مبارزاتی "تدافعی" در دیگر جنبش های رهایی بخش نیز، همانا به میدان آوردن "پدافندان" (در کنار "انجمن های بابکی") بهره گرفت: هم برای شناسایی و افشاگری و خنثی سازی "عوامل" ناآشکار و آشکار این "تنش آفرینان و دزدان" در کارخانه ها و آموزشگاه ها و اداره ها و محله ها و بازارها، و هم به منظور نشانه گرفتن برجسته ترین مراکز کلیدی، چون کانون های بازرگانی و مالی و تامین انرژی و حمل و نقل. همانگونه که "عمامه به سرهای ولایی" از ترسشان در خیابان ها آشکار نمی شوند، می توان این "عوامل" را در یکان های اقتصادی و آموزشی وادار به عقب نشینی کرد و خنثی نمود. این رویکردها در راستای تدارک "اعتصاب عمومی"، و از کار انداختن همزمان مهم ترین یکان های اقتصادی و کانون های آموزشی-اداری جریان خواهد داشت

    شعار مرگ در دیکتاور در سینما

     با گذشت روزها از اعلام ناپديد شدن و بازداشت پگاه آهنگرانی، هنرمند و بازيگر مردمی و حامی جنبش سبز، مردم حاضر

    در سينماهای تهران، وی را در سالن های سينما مورد تشويق و حمايت قرار دادند.

    همزمان حسين زمان، از هنرمندان و نويسندگان جنبش سبز، با انتشار يادداشتی در اعتراض به بازداشت پگاه، هشدار داده است که

    “اگر جامعه هنری در مقابل آن سکوت کند بايد بزودی همچون قطعه هنرمندان در بهشت زهرا شاهد اوين هنرمندان نيز باشيم .”

    رهبر يکی از حزب های بزرگ آلمان نيز، ضمن درخواست برای آزادی پگاه، از دولت آن کشور خواستار فشار بر دولت

    جمهوری اسلامی و طرد آن شد.

    به گزارش تحول سبز، پس ازانتشار خبر دستگيری پگاه آهنگرانی از بازيگران سينمای ايران که موجی از اعتراض و انتقاد نسبت

    به بازداشت اين هنرمند جوان از سوی علاقه مندان به عرصه هنر را در ير داشت، مردم نيز با اعتراضات مدنی خود در سالن

    های برخی از سينماهای تهران نسبت به بازداشت اين هنرمند جوان و سبز انديش معترض شدند.

    بر اساس گزارش شاهدان عينی، طی چند روز گذشته پس از اتمام فيلم ها در برخی از سالن های سينمای تهران حاضرين در

    سالن با تشويق های مستمر خود و فرياد زدن نام پگاه آهنگرانی، اعتراض شان را نسبت به دستگيری اين هنرمند جوان اعلام داشته

    و بدين طريق وی را حمايت و خواهان آزادی او شده اند.

    بر اساس همين گزارش، شب گذشته در برخی از سينماهای تهران از جمله ملت و پرديس پس از اتمام فيلم جمعيت حاضر در

    سالن علاوه بر تشويق اين هنرمند در بند با فرياد زدن نام او اقدام به سر دادن شعار “مرگ بر ديکتاتور“ کرده و پس از آن سالن

    سينما را ترک نموده اند.

    پگاه آهنگرانی که در انتخابات رياست جمهوری گذشته از حاميان و فعالين ستاد تبليغاتی ميرحسين موسوی بود، شامگاه روز ١٩

    تير ماه امسال توسط ۵ نفر که احتمالا از حفاظت اطلاعات نيروی انتظامی بودند در منزل شخصیاش دستگير شده و هم اکنون

    نيز در اختيار نيروهای اطلاعت سپاه بوده و تحت بازجويی می باشد.

    هنوز در مورد اتهامات احتمالی اين بازيگر خبری منتشرنشده است.

    پگاه آهنگرانی بازيگر و فرزند منيژه حکمت از کارگردانان ايرانی و جمشيد آهنگرانی کارگردان فيلم های ” جوانمرد ” و ”

    شبيخون ” است. وی در دو فيلم ” ورود آقايان ممنوع” به کارگردانی رامبد جوان و ” آقايوسف” به کارگردانی علی رفيعی نيز نقش

    آفرينی کرده است که اين اين دو فيلم هم اکنون در سينماهای تهران و شهرستانها در حال اکران می باشد.

    درس غيرت و شجاعت به مردان هنرمند

    در ادامه واکنش ها نسبت به بازداشت پگاه آهنگرانی، هنرمند حامی جنبش، حسين زمان، از نويسندگان و فعالان و هنرمندان

    کشور، طی يادداشتی که در صفحه فيس بوک خود منتشر ساخته، آورده است “پگاه آهنگرانی ، دختر جوان هنرمندمان در زندان

    است تا به همه مردان هنرمند ما درس غيرت ، شجاعت و از همه مهم تر درس هنر و هنرمندی بدهد . پگاه همان دختر جوانی

    است که با کمترين امکانات در مستند اخير خود با مهارتی کامل نشان داد که چگونه مافيای قدرت و دشمنان هنر و هم آنان که

    ديروز قداره به دست به جان فيلم و سينما افتاده بودند امروز دوربين تزوير و ريا در دست گرفته اند و با آلت دست قرار دادن

    مشتی هنرمند نمای فرصت طلب بی اصالت در انديشه حذف هنر متعهد و پرسشگر از صحنه می باشند.اين قصه هنرمند ستيزی

    مدتهاست آغاز شده و اگر جامعه هنری در مقابل آن سکوت کند بايد بزودی همچون قطعه هنرمندان در بهشت زهرا شاهد اوين

    هنرمندان نيز باشيم.”

    حزب سبزهای آلمان؛ پگاه را آزاد کنيد

    همزمان کلاوديا روت، رئيس حزب سبزهای آلمان با انتشار بيانيهای خواستار آزادی فوری پگاه آهنگرانی شد.

    به گزارش خبرگزاری آلمان، روت با اشاره به بازداشت مريم مجد و مهناز محمدی از دولت آلمان و اتحاديه اروپا خواست با

    مسئولان ايرانی برخورد جدی کنند.

    پگاه آهنگرانی قرار بود به دعوت دويچهوله به آلمان سفر کند تا در مورد بازيهای جام جهانی فوتبال زنان وبلاگ نويسی کند.__

    کلمه ژوئيه ٢٠١١ - شنبه ٢۵ تير ١٣٩٠

     

    >>Twitter

    >>

     click

    >>

     click